FAQ

FAQ

FAQ

Zakupy

Jeśli chcesz dokonać jednorazowego zakupu lub oglądać filmy z warsztatów oraz przeglądać nasz serwis, nie musisz się rejestrować. Zarejestruj się, aby aby założyć konto Użytkownika i w pełni wykorzystywać możliwości, jakie daje serwis przerobmy.pl, wtedy masz dostęp do swojej historii zamówień, możesz dodawać sklepy i produkty do ulubionych oraz oceniać kupione produkty. Wybierz ikonkę logowania w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. W oknie rejestracji wybierz czy chcesz być naszym Klientem czy Sprzedawcą.

Przy każdej kolejnej wizycie na przerobmy.pl wprowadź swój login oraz hasło. W ten sposób uzyskujesz dostęp do swojego konta , widzisz historie swoich zamówień, możesz kupować produkty oraz oceniać kupione produkty. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z logowaniem do serwisu, napisz do nas na: info@przerobmy.pl, postaramy się pomóc najszybciej , jak to możliwe.

Najpierw musisz dodać przedmiot do koszyka poprzez klikniecie  przycisku  „DODAJ DO KOSZYKA”,  widocznego obok zdjęcia i opisu przedmiotu. Po dodaniu wszystkich wybranych przez siebie produktów do koszyka wybierz przycisk „PRZEJDŹ DO KASY” i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Zamówienie możesz opłacić korzystając  z bezpiecznych form płatności: przelew DotPay lub płatność za pośrednictwem serwisu PayPal.

Wraz ze złożeniem zamówienia otrzymasz od nas na swój adres e-mail informacje z podsumowaniem swojego zamówienia. 

O zmianie statusu Twojego zamówienia będziemy Cię informować na Twój adres e-mail.

Wybierz ikonkę logowania w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. W oknie rejestracji przejdź do sekcji na “Dołącz do grona naszych Twórców” która jest poniżej okna logowania i wypełnij pola zgłoszenia. Po otrzymaniu od Ciebie wypełnionego  w ten sposób zgłoszenia, prześlemy na Twój adres e-mail wszelkie instrukcje co należy zrobić aby dołączyć do grona naszych Twórców/Sprzedawców.

Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu od Przedsiębiorcy, możesz ( poza wyjątkami określonymi w ustawie) odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi – od daty zawarcia umowy jeśli nie wyraziłeś zgody na rozpoczęcie spełnienia świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie). Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru. Szczegółowe warunki zwrotu towarów i odstąpienia od umowy określone są w Regulaminie każdego Sklepu na naszym portalu.

Jeśli dokonałeś zakupu od osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, przepisy nie dają Ci prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jednak każdy Sklep na naszej platformie posiada własny regulamin, z którym należy się zapoznać przed dokonaniem zakupu. Jeśli Sprzedawca umieści w nim zapis, że akceptuje zwrot towaru bez podania przyczyny, wówczas zyskujesz prawo do odstąpienia od umowy. W tym przypadku Sprzedawca powinien określić warunki odstąpienia (termin, sposób odesłania oraz koszty zwrotu).

Wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży prześlij również do nas, na adres e-mail: info@przerobmy.pl abyśmy mogli dopilnować żeby zwrot odbył się sprawnie.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że nie możesz zwrócić przedmiotów wykonanych na zamówienie.

Przysługuje Ci prawo do reklamacji, jeśli stwierdzisz wady w otrzymanym produkcie. Szczegóły dotyczące Reklamacji określane są przez poszczególnych Sprzedawców i zawarte w Regulaminie Sklepu. Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące zakupionego towaru prześlij na adres Sprzedawcy widoczny w szczegółach zamówienia. Kopię zgłoszenia prześlij również do nas na adres: info@przerobmy.pl abyśmy mogli dopilnować, żeby procedura reklamacyjna przebiegła sprawnie.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących produktów, dostaw czy problemów technicznych

wyślij nam wiadomość na adres: info@przerobmy.pl  

Zakupy

Jeśli chcesz dokonać jednorazowego zakupu lub oglądać filmy z warsztatów oraz przeglądać nasz serwis, nie musisz się rejestrować. Zarejestruj się, aby aby założyć konto Użytkownika i w pełni wykorzystywać możliwości, jakie daje serwis przerobmy.pl, wtedy masz dostęp do swojej historii zamówień, możesz dodawać sklepy i produkty do ulubionych oraz oceniać kupione produkty. Wybierz ikonkę logowania w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. W oknie rejestracji wybierz czy chcesz być naszym Klientem czy Sprzedawcą.

Przy każdej kolejnej wizycie na przerobmy.pl wprowadź swój login oraz hasło. W ten sposób uzyskujesz dostęp do swojego konta , widzisz historie swoich zamówień, możesz kupować produkty oraz oceniać kupione produkty. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z logowaniem do serwisu, napisz do nas na: info@przerobmy.pl, postaramy się pomóc najszybciej , jak to możliwe.

Najpierw musisz dodać przedmiot do koszyka poprzez klikniecie  przycisku  „DODAJ DO KOSZYKA”,  widocznego obok zdjęcia i opisu przedmiotu. Po dodaniu wszystkich wybranych przez siebie produktów do koszyka wybierz przycisk „PRZEJDŹ DO KASY” i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Zamówienie możesz opłacić korzystając  z bezpiecznych form płatności: przelew DotPay lub płatność za pośrednictwem serwisu PayPal.

Wraz ze złożeniem zamówienia otrzymasz od nas na swój adres e-mail informacje z podsumowaniem swojego zamówienia. 

O zmianie statusu Twojego zamówienia będziemy Cię informować na Twój adres e-mail.

Wybierz ikonkę logowania w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. W oknie rejestracji przejdź do sekcji na “Dołącz do grona naszych Twórców” która jest poniżej okna logowania i wypełnij pola zgłoszenia. Po otrzymaniu od Ciebie wypełnionego  w ten sposób zgłoszenia, prześlemy na Twój adres e-mail wszelkie instrukcje co należy zrobić aby dołączyć do grona naszych Twórców/Sprzedawców.

Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu od Przedsiębiorcy, możesz ( poza wyjątkami określonymi w ustawie) odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi – od daty zawarcia umowy jeśli nie wyraziłeś zgody na rozpoczęcie spełnienia świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie). Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru. Szczegółowe warunki zwrotu towarów i odstąpienia od umowy określone są w Regulaminie każdego Sklepu na naszym portalu.

Jeśli dokonałeś zakupu od osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, przepisy nie dają Ci prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jednak każdy Sklep na naszej platformie posiada własny regulamin, z którym należy się zapoznać przed dokonaniem zakupu. Jeśli Sprzedawca umieści w nim zapis, że akceptuje zwrot towaru bez podania przyczyny, wówczas zyskujesz prawo do odstąpienia od umowy. W tym przypadku Sprzedawca powinien określić warunki odstąpienia (termin, sposób odesłania oraz koszty zwrotu).

Wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży prześlij również do nas, na adres e-mail: info@przerobmy.pl abyśmy mogli dopilnować żeby zwrot odbył się sprawnie.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że nie możesz zwrócić przedmiotów wykonanych na zamówienie.

Przysługuje Ci prawo do reklamacji, jeśli stwierdzisz wady w otrzymanym produkcie. Szczegóły dotyczące Reklamacji określane są przez poszczególnych Sprzedawców i zawarte w Regulaminie Sklepu. Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące zakupionego towaru prześlij na adres Sprzedawcy widoczny w szczegółach zamówienia. Kopię zgłoszenia prześlij również do nas na adres: info@przerobmy.pl abyśmy mogli dopilnować, żeby procedura reklamacyjna przebiegła sprawnie.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących produktów, dostaw czy problemów technicznych

wyślij nam wiadomość na adres: info@przerobmy.pl  

Zakupy

Jeśli chcesz dokonać jednorazowego zakupu lub oglądać filmy z warsztatów oraz przeglądać nasz serwis, nie musisz się rejestrować. Zarejestruj się, aby aby założyć konto Użytkownika i w pełni wykorzystywać możliwości, jakie daje serwis przerobmy.pl, wtedy masz dostęp do swojej historii zamówień, możesz dodawać sklepy i produkty do ulubionych oraz oceniać kupione produkty. Wybierz ikonkę logowania w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. W oknie rejestracji wybierz czy chcesz być naszym Klientem czy Sprzedawcą.

Przy każdej kolejnej wizycie na przerobmy.pl wprowadź swój login oraz hasło. W ten sposób uzyskujesz dostęp do swojego konta , widzisz historie swoich zamówień, możesz kupować produkty oraz oceniać kupione produkty. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z logowaniem do serwisu, napisz do nas na: info@przerobmy.pl, postaramy się pomóc najszybciej , jak to możliwe.

Najpierw musisz dodać przedmiot do koszyka poprzez klikniecie  przycisku  „DODAJ DO KOSZYKA”,  widocznego obok zdjęcia i opisu przedmiotu. Po dodaniu wszystkich wybranych przez siebie produktów do koszyka wybierz przycisk „PRZEJDŹ DO KASY” i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Zamówienie możesz opłacić korzystając  z bezpiecznych form płatności: przelew DotPay lub płatność za pośrednictwem serwisu PayPal.

Wraz ze złożeniem zamówienia otrzymasz od nas na swój adres e-mail informacje z podsumowaniem swojego zamówienia. 

O zmianie statusu Twojego zamówienia będziemy Cię informować na Twój adres e-mail.

Wybierz ikonkę logowania w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. W oknie rejestracji przejdź do sekcji na “Dołącz do grona naszych Twórców” która jest poniżej okna logowania i wypełnij pola zgłoszenia. Po otrzymaniu od Ciebie wypełnionego  w ten sposób zgłoszenia, prześlemy na Twój adres e-mail wszelkie instrukcje co należy zrobić aby dołączyć do grona naszych Twórców/Sprzedawców.

Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu od Przedsiębiorcy, możesz ( poza wyjątkami określonymi w ustawie) odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi – od daty zawarcia umowy jeśli nie wyraziłeś zgody na rozpoczęcie spełnienia świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie). Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru. Szczegółowe warunki zwrotu towarów i odstąpienia od umowy określone są w Regulaminie każdego Sklepu na naszym portalu.

Jeśli dokonałeś zakupu od osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, przepisy nie dają Ci prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jednak każdy Sklep na naszej platformie posiada własny regulamin, z którym należy się zapoznać przed dokonaniem zakupu. Jeśli Sprzedawca umieści w nim zapis, że akceptuje zwrot towaru bez podania przyczyny, wówczas zyskujesz prawo do odstąpienia od umowy. W tym przypadku Sprzedawca powinien określić warunki odstąpienia (termin, sposób odesłania oraz koszty zwrotu).

Wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży prześlij również do nas, na adres e-mail: info@przerobmy.pl abyśmy mogli dopilnować żeby zwrot odbył się sprawnie.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że nie możesz zwrócić przedmiotów wykonanych na zamówienie.

Przysługuje Ci prawo do reklamacji, jeśli stwierdzisz wady w otrzymanym produkcie. Szczegóły dotyczące Reklamacji określane są przez poszczególnych Sprzedawców i zawarte w Regulaminie Sklepu. Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące zakupionego towaru prześlij na adres Sprzedawcy widoczny w szczegółach zamówienia. Kopię zgłoszenia prześlij również do nas na adres: info@przerobmy.pl abyśmy mogli dopilnować, żeby procedura reklamacyjna przebiegła sprawnie.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących produktów, dostaw czy problemów technicznych

wyślij nam wiadomość na adres: info@przerobmy.pl  

Sprzedaż

Wybierz ikonkę logowania w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. W oknie rejestracji wybierz “jestem Sprzedawcą”. Po otrzymaniu od Ciebie wypełnionego  w ten sposób zgłoszenia, prześlemy na Twój adres e-mail wszelkie instrukcje co należy zrobić aby dołączyć do grona naszych Twórców/Sprzedawców.

Sprzedawca może zostać każdy, kto tworzy niepowtarzalne,  niezwykłe i oryginalne przedmioty. Aby założyć sklep na naszej platformie nie musisz mieć działalności gospodarczej, możesz otworzyć swój Profil nawet jeśli tylko hobbystycznie zajmujesz się rękodziełem . Pamiętaj jednak,  sprawdzenie odpowiednich regulacji prawnych dotyczących powadzenia sprzedaży leży w Twoim obowiązku. Musisz również zamieścić w swoim sklepie własny regulamin i warunki zwrotów. Posiadając status „Sprzedawca” możesz również jedynie wstawić swoją video wizytówkę i opowiedzieć o swojej pasji, nie musisz wystawiać produktów do sprzedaży, jeśli nie chcesz prowadzić regularnej sprzedaży.

Zależy nam ogromnie , aby Twoje prace prezentowały się na naszym portalu doskonale. 

 Aby tak było, prosimy o wstawianie zdjęć max. 500 KB , 

optymalnie w formacie kwadratu 1000×1000 p do max. 2000×2000 p

lub prostokąta poziomego ale nie większego iż 2000p x 1500p

Ważne: Nie wstawiaj na zdjęciach swojego logo , znaku wodnego itp.

Każde z Twoich zdjęć musi być opatrzone podpisem słownym bez spacji np. kubek_niebieski_1

Założenie profilu Twórcy oraz Wystawianie ogłoszeń sprzedaży produktów  jest bezpłatne. 

Pobieramy jedynie prowizję 5% od udanej transakcji sprzedaży towaru , prowizja pokrywa koszt obsługi transakcji przez zewnętrzny serwis płatniczy.

Wystawiając ofertę przedmiotu pamiętaj o tym, aby zdjęcia produktu były dobrej jakości i jak najlepiej prezentowały cechy sprzedawanej rzeczy. Wybierz też odpowiednią kategorię, w której ma pojawić się Twój produkt. Jeśli żadna z kategorii nie pasuje do oferowanej przez Ciebie rzeczy, napisz do nas na info@przerobmy.pl, istnieje możliwość dodania kategorii produktu jeśli Twój asortyment nas do tego przekona 🙂

Wystawione ogłoszenia możesz edytować. W tym celu wybierz „Sklep” -> „wystawione produkty” i kliknij tytuł produktu który chcesz edytować.

W regulaminie Twojego sklepu powinny się znaleźć miedzy innymi dokładna nazwa sprzedawcy oraz ewentualne warunki zwrotu towaru i reklamacji.

W regulaminie swojego sklepu powinieneś też zamieścić odpowiednie zapisy dotyczące zwrotu towarów i odstąpienia od umowy sprzedaży. Pamiętaj, że jeśli jesteś Przedsiębiorcą masz ustawowy obowiązek akceptacji zwrotów zgodnie z zapisami art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. 

Możesz ustawić  różne ceny przesyłek, z uwzględnieniem  kosztu wysyłki kolejnego przedmiotu w paczce. Przy wystawianiu ogłoszenia sprzedaży możesz dla konkretnego przedmiotu wybrać 1 lub klika profili wysyłki. Jeśli przy wystawianiu ogłoszenia produktu zaznaczysz „produkt wysyłany osobno”, wtedy do tego konkretnego przedmiotu zawsze naliczy się oddzielny koszy wysyłki. Przy tworzeniu profilu wysyłki koszt przesyłki wpisz w pełnych złotych, bez przecinka. 

Poprawne zapisanie numerów przesyłek jest bardzo ważne, ponieważ należność za daną sprzedaż zostanie Ci wypłacona dopiero po oznaczeniu zamówienia jako „wysłane” i wpisaniu numeru przesyłki. 

W zakładce „sklep”-> „urlop” wybierz „włącz urlop” oraz wpisz odpowiednią notatkę dotycząca Twojej nieobecności. Notatka ta będzie widoczna na głównym banerze Twojego sklepu. Wpisz jak długo Cię nie będzie i o ile opóźni się wysyłka zamówień. Na czas ustawionego przez Ciebie urlopu nie zawieszamy Twoich ofert, dlatego w notatce dotyczącej urlopu wpisz wszystkie istotne dla Klientów informacje. Po powrocie pamiętaj aby wyłączyć opcję „urlop”

Jeśli do zakupu chcesz dołączyć paragon z kasy fiskalnej, to paragon należy wystawić na kwotę którą płaci Klient wraz z kosztami wysyłki. Kwoty te są widoczne w szczegółach zamówienia.

Saldo do wypłaty należności za sprzedaż  jest to kwota za sprzedaż pomniejszona o prowizję portalu i powiększona o koszt przesyłki. Wypłata należności następuje zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w Regulaminie.

Rzetelny Regulamin, przygotował dla Was poradnik w którym zapoznacie się z tajnikami prawa sprzedaży w internecie. Serwis przerobmy.pl nie jest stroną w relacji Sprzedawca-Konsument, a jedynie odpowiada za promocję oferty Sprzedawców i umożliwia zawieranie umów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Obowiązki informacyjne jakie wynikają z przepisów prawa powinny być spełnione przez każdego ze Sprzedawców z osobna. Konieczność posiadania osobnego regulaminu wynika przede wszystkim z faktu zawierania umów sprzedaży z Klientami za pośrednictwem Internetu. Inne regulacje prawne dotyczą Podmiotów gospodarczych a inne osób prywatnych. Zatem gorąco zachęcamy do lektury poradnika tu : SPRZEDAŻ w INTERNECIE

Sprzedaż

Wybierz ikonkę logowania w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. W oknie rejestracji wybierz “jestem Sprzedawcą”. Po otrzymaniu od Ciebie wypełnionego  w ten sposób zgłoszenia, prześlemy na Twój adres e-mail wszelkie instrukcje co należy zrobić aby dołączyć do grona naszych Twórców/Sprzedawców.

Sprzedawca może zostać każdy, kto tworzy niepowtarzalne,  niezwykłe i oryginalne przedmioty. Aby założyć sklep na naszej platformie nie musisz mieć działalności gospodarczej, możesz otworzyć swój Profil nawet jeśli tylko hobbystycznie zajmujesz się rękodziełem . Pamiętaj jednak,  sprawdzenie odpowiednich regulacji prawnych dotyczących powadzenia sprzedaży leży w Twoim obowiązku. Musisz również zamieścić w swoim sklepie własny regulamin i warunki zwrotów. Posiadając status „Sprzedawca” możesz również jedynie wstawić swoją video wizytówkę i opowiedzieć o swojej pasji, nie musisz wystawiać produktów do sprzedaży, jeśli nie chcesz prowadzić regularnej sprzedaży.

Zależy nam ogromnie , aby Twoje prace prezentowały się na naszym portalu doskonale. 

 Aby tak było, prosimy o wstawianie zdjęć max. 500 KB , 

optymalnie w formacie kwadratu 1000×1000 p do max. 2000×2000 p

lub prostokąta poziomego ale nie większego iż 2000p x 1500p

Ważne: Nie wstawiaj na zdjęciach swojego logo , znaku wodnego itp.

Każde z Twoich zdjęć musi być opatrzone podpisem słownym bez spacji np. kubek_niebieski_1

Założenie profilu Twórcy oraz Wystawianie ogłoszeń sprzedaży produktów  jest bezpłatne. 

Pobieramy jedynie prowizję 5% od udanej transakcji sprzedaży towaru , prowizja pokrywa koszt obsługi transakcji przez zewnętrzny serwis płatniczy.

Wystawiając ofertę przedmiotu pamiętaj o tym, aby zdjęcia produktu były dobrej jakości i jak najlepiej prezentowały cechy sprzedawanej rzeczy. Wybierz też odpowiednią kategorię, w której ma pojawić się Twój produkt. Jeśli żadna z kategorii nie pasuje do oferowanej przez Ciebie rzeczy, napisz do nas na info@przerobmy.pl, istnieje możliwość dodania kategorii produktu jeśli Twój asortyment nas do tego przekona 🙂

Wystawione ogłoszenia możesz edytować. W tym celu wybierz „Sklep” -> „wystawione produkty” i kliknij tytuł produktu który chcesz edytować.

W regulaminie Twojego sklepu powinny się znaleźć miedzy innymi dokładna nazwa sprzedawcy oraz ewentualne warunki zwrotu towaru i reklamacji.

W regulaminie swojego sklepu powinieneś też zamieścić odpowiednie zapisy dotyczące zwrotu towarów i odstąpienia od umowy sprzedaży. Pamiętaj, że jeśli jesteś Przedsiębiorcą masz ustawowy obowiązek akceptacji zwrotów zgodnie z zapisami art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. 

Możesz ustawić  różne ceny przesyłek, z uwzględnieniem  kosztu wysyłki kolejnego przedmiotu w paczce. Przy wystawianiu ogłoszenia sprzedaży możesz dla konkretnego przedmiotu wybrać 1 lub klika profili wysyłki. Jeśli przy wystawianiu ogłoszenia produktu zaznaczysz „produkt wysyłany osobno”, wtedy do tego konkretnego przedmiotu zawsze naliczy się oddzielny koszy wysyłki. Przy tworzeniu profilu wysyłki koszt przesyłki wpisz w pełnych złotych, bez przecinka. 

Poprawne zapisanie numerów przesyłek jest bardzo ważne, ponieważ należność za daną sprzedaż zostanie Ci wypłacona dopiero po oznaczeniu zamówienia jako „wysłane” i wpisaniu numeru przesyłki. 

W zakładce „sklep”-> „urlop” wybierz „włącz urlop” oraz wpisz odpowiednią notatkę dotycząca Twojej nieobecności. Notatka ta będzie widoczna na głównym banerze Twojego sklepu. Wpisz jak długo Cię nie będzie i o ile opóźni się wysyłka zamówień. Na czas ustawionego przez Ciebie urlopu nie zawieszamy Twoich ofert, dlatego w notatce dotyczącej urlopu wpisz wszystkie istotne dla Klientów informacje. Po powrocie pamiętaj aby wyłączyć opcję „urlop”

Jeśli do zakupu chcesz dołączyć paragon z kasy fiskalnej, to paragon należy wystawić na kwotę którą płaci Klient wraz z kosztami wysyłki. Kwoty te są widoczne w szczegółach zamówienia.

Saldo do wypłaty należności za sprzedaż  jest to kwota za sprzedaż pomniejszona o prowizję portalu i powiększona o koszt przesyłki. Wypłata należności następuje zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w Regulaminie.

Rzetelny Regulamin, przygotował dla Was poradnik w którym zapoznacie się z tajnikami prawa sprzedaży w internecie. Serwis przerobmy.pl nie jest stroną w relacji Sprzedawca-Konsument, a jedynie odpowiada za promocję oferty Sprzedawców i umożliwia zawieranie umów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Obowiązki informacyjne jakie wynikają z przepisów prawa powinny być spełnione przez każdego ze Sprzedawców z osobna. Konieczność posiadania osobnego regulaminu wynika przede wszystkim z faktu zawierania umów sprzedaży z Klientami za pośrednictwem Internetu. Inne regulacje prawne dotyczą Podmiotów gospodarczych a inne osób prywatnych. Zatem gorąco zachęcamy do lektury poradnika tu : SPRZEDAŻ w INTERNECIE

Sprzedaż

Wybierz ikonkę logowania w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. W oknie rejestracji wybierz “jestem Sprzedawcą”. Po otrzymaniu od Ciebie wypełnionego  w ten sposób zgłoszenia, prześlemy na Twój adres e-mail wszelkie instrukcje co należy zrobić aby dołączyć do grona naszych Twórców/Sprzedawców.

Sprzedawca może zostać każdy, kto tworzy niepowtarzalne,  niezwykłe i oryginalne przedmioty. Aby założyć sklep na naszej platformie nie musisz mieć działalności gospodarczej, możesz otworzyć swój Profil nawet jeśli tylko hobbystycznie zajmujesz się rękodziełem . Pamiętaj jednak,  sprawdzenie odpowiednich regulacji prawnych dotyczących powadzenia sprzedaży leży w Twoim obowiązku. Musisz również zamieścić w swoim sklepie własny regulamin i warunki zwrotów. Posiadając status „Sprzedawca” możesz również jedynie wstawić swoją video wizytówkę i opowiedzieć o swojej pasji, nie musisz wystawiać produktów do sprzedaży, jeśli nie chcesz prowadzić regularnej sprzedaży.

Zależy nam ogromnie , aby Twoje prace prezentowały się na naszym portalu doskonale. 

 Aby tak było, prosimy o wstawianie zdjęć max. 500 KB , 

optymalnie w formacie kwadratu 1000×1000 p do max. 2000×2000 p

lub prostokąta poziomego ale nie większego iż 2000p x 1500p

Ważne: Nie wstawiaj na zdjęciach swojego logo , znaku wodnego itp.

Każde z Twoich zdjęć musi być opatrzone podpisem słownym bez spacji np. kubek_niebieski_1

Założenie profilu Twórcy oraz Wystawianie ogłoszeń sprzedaży produktów  jest bezpłatne. 

Pobieramy jedynie prowizję 5% od udanej transakcji sprzedaży towaru , prowizja pokrywa koszt obsługi transakcji przez zewnętrzny serwis płatniczy.

Wystawiając ofertę przedmiotu pamiętaj o tym, aby zdjęcia produktu były dobrej jakości i jak najlepiej prezentowały cechy sprzedawanej rzeczy. Wybierz też odpowiednią kategorię, w której ma pojawić się Twój produkt. Jeśli żadna z kategorii nie pasuje do oferowanej przez Ciebie rzeczy, napisz do nas na info@przerobmy.pl, istnieje możliwość dodania kategorii produktu jeśli Twój asortyment nas do tego przekona 🙂

Wystawione ogłoszenia możesz edytować. W tym celu wybierz „Sklep” -> „wystawione produkty” i kliknij tytuł produktu który chcesz edytować.

W regulaminie Twojego sklepu powinny się znaleźć miedzy innymi dokładna nazwa sprzedawcy oraz ewentualne warunki zwrotu towaru i reklamacji.

W regulaminie swojego sklepu powinieneś też zamieścić odpowiednie zapisy dotyczące zwrotu towarów i odstąpienia od umowy sprzedaży. Pamiętaj, że jeśli jesteś Przedsiębiorcą masz ustawowy obowiązek akceptacji zwrotów zgodnie z zapisami art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. 

Możesz ustawić  różne ceny przesyłek, z uwzględnieniem  kosztu wysyłki kolejnego przedmiotu w paczce. Przy wystawianiu ogłoszenia sprzedaży możesz dla konkretnego przedmiotu wybrać 1 lub klika profili wysyłki. Jeśli przy wystawianiu ogłoszenia produktu zaznaczysz „produkt wysyłany osobno”, wtedy do tego konkretnego przedmiotu zawsze naliczy się oddzielny koszy wysyłki. Przy tworzeniu profilu wysyłki koszt przesyłki wpisz w pełnych złotych, bez przecinka. 

Poprawne zapisanie numerów przesyłek jest bardzo ważne, ponieważ należność za daną sprzedaż zostanie Ci wypłacona dopiero po oznaczeniu zamówienia jako „wysłane” i wpisaniu numeru przesyłki. 

W zakładce „sklep”-> „urlop” wybierz „włącz urlop” oraz wpisz odpowiednią notatkę dotycząca Twojej nieobecności. Notatka ta będzie widoczna na głównym banerze Twojego sklepu. Wpisz jak długo Cię nie będzie i o ile opóźni się wysyłka zamówień. Na czas ustawionego przez Ciebie urlopu nie zawieszamy Twoich ofert, dlatego w notatce dotyczącej urlopu wpisz wszystkie istotne dla Klientów informacje. Po powrocie pamiętaj aby wyłączyć opcję „urlop”

Jeśli do zakupu chcesz dołączyć paragon z kasy fiskalnej, to paragon należy wystawić na kwotę którą płaci Klient wraz z kosztami wysyłki. Kwoty te są widoczne w szczegółach zamówienia.

Saldo do wypłaty należności za sprzedaż  jest to kwota za sprzedaż pomniejszona o prowizję portalu i powiększona o koszt przesyłki. Wypłata należności następuje zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w Regulaminie.

Rzetelny Regulamin, przygotował dla Was poradnik w którym zapoznacie się z tajnikami prawa sprzedaży w internecie. Serwis przerobmy.pl nie jest stroną w relacji Sprzedawca-Konsument, a jedynie odpowiada za promocję oferty Sprzedawców i umożliwia zawieranie umów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Obowiązki informacyjne jakie wynikają z przepisów prawa powinny być spełnione przez każdego ze Sprzedawców z osobna. Konieczność posiadania osobnego regulaminu wynika przede wszystkim z faktu zawierania umów sprzedaży z Klientami za pośrednictwem Internetu. Inne regulacje prawne dotyczą Podmiotów gospodarczych a inne osób prywatnych. Zatem gorąco zachęcamy do lektury poradnika tu : SPRZEDAŻ w INTERNECIE